2011年10月20日 星期四

有少少鐘意左..............papertry ink

如果有留意我blog 的人,其實早前我post papertry ink 的團購,



不過,我想papertry ink stamp and die 其實都算貴



亦都因為貴,所以忍左好耐先帶佢地返黎~



 



一開始我對papertry ink 都不著迷,



只是覺得有stamp and die cut set 去用,



其實都幾方便。



 



但當一直留意papertry ink blog 時,



就好欣賞做出來簡潔



而且只用stamp 就可以做埋background…..



 



所以等左好耐,到今個星期終於可以擁有少少的stamp and die



(不過,都已經令我出血,下下下個月要忍一忍)



即時開出黎用………



 



第一次用stamp background



失敗………斜左…….


到第二張,感覺好點,
但是力度不均,右面都是大力一點


第三張是較滿意的一張,
不過,用左另一種的ink,
印出來ink color 麻麻地


後感︰
用papertry ink去整卡做出黎的效果,同自己之前整的不一樣,
可能自己鐘意整卡係有公仔,好color ,出黎係得意o的,
但就依三張用papertry ink's stamp整出黎個感覺已經不一樣,都是一個幾好的體驗


10 則留言:

  1. 喜歡第一張~

    回覆刪除
  2. 我都喜歡第一張呀!!我好喜歡d花花呀!!!好靚呀!!!

    回覆刪除
  3. 我之前都想訂papertray ink, 不過想訂果set一直都冇貨, 番左貨時又訂唔切, 依家唔使訂住啦, 因為都唔知幾時先有時間做手作.......我諗起碼要到bb6個大之後先有時間
    [版主回覆11/05/2011 14:57:50]係丫,有BB 真係無物時間玩。我依幾排忙,星期六O既時間都好累,都提唔勁DIY~><~

    回覆刪除
  4. 我想買些英倫風味的花花圖案花紙, 請問哪裏可找到呢? 萬分感激!

    回覆刪除
  5. 很久沒有來探訪你了,你的新作很好看啊!不過確實不像你之前的style

    回覆刪除
  6. Nice!!! I love PTI too~

    回覆刪除
  7. 嘩 整得好靚!!! 勁!!!

    回覆刪除
  8. 設計得很美....

    回覆刪除
  9. http://blog.yahoo.com/_UKIXZE6V3TUMQ4I5SOCOYILFUM/articles/368630 各行各業呢個網誌現在給雅虎封鎖不能見天..此網誌專業介紹西洋菜衢南那裡藝術家依靠買藝維生的..請傳出去

    回覆刪除