2013年2月6日 星期三

努力中~自家制紅包

新年就快到.............
代表大家可以見到自己小寶貝的時間長很很很....多

預祝大家新年快樂,
一家人健健康康,小寶貝快高長大



自家制利是封

話說老公想做利是封很耐,
亦都在上個月已拍了照來做紅包,
但懶散的我遲遲沒有給金句予老公加工,
結果剛剛過了咭片皇印紅包的限期..............
到最後,就是自己拿出去..........

今天,仍在努力中



耶和華我們神是眷顧我們的、從歲首到年終、耶和華神的眼目時常看顧這地。(申命記 11:12)

16 則留言:

  1. 偉大工程嚟㗎喎,你哋好堅!!!

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩!!! 你地好有心機呀~ 加油!

    回覆刪除
  3. 嘩!!!自己剪剪貼貼埋啊, 勁啊!!!努力加油啊~~~~

    回覆刪除
  4. 嘩你好有心思呀,個封口仲要圓形,辛苦晒!
    依個將會係你朋友收到最特別嘅一個利是封,辛苦都值得,加油

    回覆刪除
  5. 自己造利是封好開心!

    回覆刪除
  6. 嘩, 好有心思~~!!!

    回覆刪除
  7. 好有心C~收到的人一定感受到你地的心意~

    回覆刪除
  8. 好有心思既利是封呀........

    回覆刪除
  9. 好有心機呀~~~manchi

    回覆刪除
  10. 你好叻,我都有諗過,不過最後放棄咗!

    回覆刪除
  11. 嘩﹗你哋好有心機呀﹗

    回覆刪除
  12. 嘩~ D 半圓形邊好難CUT 呀~ 乜你地兩公婆咁有心機架~~
    [版主回覆02/19/2013 12:11:21]其實係我有心機,
    我老公負責設計,最後都係我負責cut,剪....

    回覆刪除
  13. 好有心思好靚呀!!!

    回覆刪除
  14. 你哋好有心思呀~~

    回覆刪除
  15. 嘩!你好有心機,自家制利是封!!

    回覆刪除
  16. 靚~你同謙爸都好有心思呀~

    回覆刪除