2013年4月16日 星期二

體驗playgroup

又一個打尖POST,
因為星期上了第一次playgroup,
都有幾多反省,
所以想很快很快記下來.............

不要以為我是勤力家長
(本來想說怪獸家長,但想下pg其實各取所需)
謙謙只是5個多月,就要上pg,
只是因為報了報講座,
而講座送了一堂pg,
所以,抱免費,體驗好的pg的心態(這個很重要)就去上.............

懶媽媽的心態:

好的pg--> 因好多媽媽讚好,
而且,反正遲點都會上pg
當然去試下什麼是'好'

414 (1hr pg)

內容分兩部分
:
1.
教導bb 的注意事項

2.
考幼稚園的策略


1. 教導bb 的注意事項

a. 要開始用學習杯,訓練他多伸手拿東西
b. 唱歌時有有動作協助

2. 考幼稚園的策略


a. 外表儀容,如:
~
選擇兩件頭,看來感覺大一點

~
不要用口水肩,轉用紗巾
-->
就是所謂人夠衣裝
b.
生活細節,如︰
~
要叫全名,等小朋友有意識自己的名字
~
要多拍手鼓勵
c.
面試時的情況,如︰
~
小朋友扭計,可向老師說不好意思,
然後抱小朋友去到房間教後的位置,
等他平伏之後,再回到小組中.................
--> miss
指如家長有這樣的表現,

起碼不會扣分先........

p.s
只記得七-八成.......


男女已有分別.
雖然大家都是九月,十月BB,
但在PG 中,男女已有看得出的分別
PG 中有3女BB,6個男BB,
其中有5個男BB 扭計,之後訓了(謙謙是其中一個),
而3個女BB及其中一個男bb 都能給反應予Miss。

雖然知道男孩女孩在成長中有分別,
但想不到這麼細就已經看得出.........

所以,我時常說仔仔是需要更加用心培養

參加後感︰

完結後,我都同老公討論是否開始參加pg,
其實心中實在有猶豫,

1. 謙謙只有5個月多,太細
2. 我是懶媽媽,要星期六特意出來,很累,
    我寧願多些時間休息,自己同謙謙玩
3. 在我盤算中,想謙謙遲一年入學,
    自己在學校中工作都會看到大仔細仔有很大的分別
    而事實上,很少學校收細仔

但老公有點說得很對,
要考名校幼稚園
就是要知道遊戲規則
所以,都是各取所需.........

而我就是決定遲一點先上pg,
或者,可以自己教到,其實都可以自己教.......

4 則留言:

  1. 我都未上pg,都唸住1歲先睇下有冇近近地嘅試下呀。
    唉,其實都幾茅盾,又想bb有個快樂童年,但學你話齋,依個就係遊戲規則
    [Gen回覆04/26/2013 23:38:46]其實可以簡單一啲諗PG等佢可以學吓同其他小朋友相處。。或者一齊玩吓,唔一定會幫你之後嘅學習...
    [Mrs. Chu回覆04/22/2013 10:24:19]九龍塘我就唔唸啦,唸住都係試下同區近果啲名校就算,唔得就讀屋企附近啲幼稚園。
    不過你上下試堂都好,知道啲技巧,咁自己教都ok呀。
    [版主回覆04/18/2013 08:44:22]嗯.........
    我諗要睇家長的定位,
    因為好似六個月就上pg 個o的,就係一心想小朋友上九龍塘名校,
    內容都係教家長多,
    都係唔俾小朋友玩,
    而且六個月o既bb 其實都未識得玩
    如果唔係,而係想小朋友接觸多o的小朋友,
    其實我覺得可以遲點上.......

    回覆刪除
  2. 我女女就係5個月開始返pg, 如果再選一次就會遲d先開始, 起碼9個月左右
    [版主回覆04/18/2013 13:48:39]其實父母都係用心良苦希望子女成龍,
    所以自然想給最好.............
    唉....依家個風氣其實苦了家長,亦都苦了小朋友

    回覆刪除
  3. PLAYGROUP... 我迎來都有諗過係咪要帶TAREBABY 去試堂.

    因為有次去街食飯, 隔離枱一個識行既小朋友過黎睇TAREBABY, TAREBABY 想摸人地, 摸唔到就叫, 小朋友既MAMA叫我去報PLAYGROUP, 因為TAREBABY 夠大個, 而且佢而家對其他小朋友好感興趣, 比佢識D 朋友仔都好.

    我星期五晚至星期日先揍TAREBABY, 所以就算要試堂都要揾到岩時間同岩地點的, 係時候要睇睇啦...
    [版主回覆04/24/2013 09:15:57]近一歲就可以去試下.......

    因為我地個個星期都有帶謙謙返教會,
    佢都好social,成日見人就笑~^^~
    所以,我諗帶佢去pg
    就係想佢同近年紀o既小朋友玩

    回覆刪除
  4. 我當初預產期12月尾, 我都打算俾小小遲一年先入學, 佢先得o個三歲, 一歲分別真係好大, 何苦呢. 而家邊左變左1月出世, 就唔使煩呢樣野喇 :p
    反而要諗下俾唔俾佢讀兩歲班, 我自己就覺得冇大必要, 自己覺得係冇人湊 (or 想讀名校)先要快快俾佢讀兩歲班, 我只係打算俾佢讀樓下幼稚園同小學, 如果婆婆贊成, 都希望三歲先要佢讀書
    [版主回覆04/24/2013 09:18:43]嗯嗯,我都覺得可以o既,就遲點入學~^^~

    回覆刪除