2013年10月19日 星期六

鐘意打躚踿

在自己的童年,
經常去公園玩,
而且勁愛躚踿這個玩意.......
可惜,現在很難先找到躚踿玩~><~

就讀在元朗,
暫時我都只發現到元朗公園有躚踿,
所以,有時間就會帶謙謙去玩,
謙謙都勁愛打躚踿,
笑著玩!


10 則留言:

  1. 謙謙玩得好開心呀! 天真瀾漫~

    回覆刪除
  2. 謙謙真係玩得好開心喎,妹豬唔多鍾意打韆鞦,玩幾吓就叫落地

    回覆刪除
    回覆
    1. same here, matthew都唔太鍾意韆鞦架, 佢鍾意自己走走動動的遊戲多d~~

      刪除
  3. 係呀。我都帶左我囡去左一次遊樂場。真是會想起自己細個。元朗公園我都知有。我下次係同佢去呢度

    回覆刪除
  4. 叻仔 , 打千秋都唔驚~ ! 仲笑得咁開心~~~
    小寶打充左2次, 都勁驚....hahah

    回覆刪除
  5. 謙謙真係玩得好開心呀 ^^
    我都好想搵底褲躚踿畀肚B玩下,不過附近都唔見有 ~.~

    回覆刪除
  6. 我住果區好多千秋, 我地差不多個個星期都同阿仔去打~~

    回覆刪除