2013年11月6日 星期三

入~豬仔~錢罌

與其他媽媽對話中,發現可以用奶粉罐就做錢罌,
於是老公即時起動整個錢罌,
教謙謙入籌碼落錢罌..........


謙謙表現得十分開心,
就算入不到,
都會拍手..............

當然做多幾次,
謙謙很快就掌握到............

不用錢的玩具希望發掘多點.....................
wahaha

8 則留言:

  1. 呢個idea OK喎,等我都試吓整先﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前用水樽放D豆落去當樂器,同將用完嘅紙巾盒放D紗巾落去扮紙巾,燒腩仔都玩得好高興㗎﹗

      刪除
    2. 好好提議丫,等我整出黎俾謙謙玩先........

      刪除
  2. 咦,OK喎!我有隻玩具豬仔錢罌,不過playgroup老師話依個時候開始要用細件啲訓練小手指,等我又DIY先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛錢,又可以自己整到o既玩具真係好好!!

      刪除
  3. 自製錢罌又幾好玩喎!
    D 樽樽盒盒其實好好玩㗎。我個仔將 D 樽轆嚟轆去都可以玩一餐。放 D 嘢入去有聲又玩一餐!

    回覆刪除