2012年12月10日 星期一

謙謙bb (wk3 )

回顧第三個星期(11/11-17/11)

(懶惰病又發作,要去到第七個星期先再記下第三個星期發生的事)


餵奶方面

上星期講到有小插曲,小BB 突然不肯埋身,
令到自己心情低落,
不過,另一方面想到只要BB 是食到人奶,
其實泵出來也是一個方法。

不過,過了幾天,
我再試埋身,小BB 又肯食,
於是,就開始半埋身,半泵的生活。

仍然會選擇泵是因為泵出來知道小BB 的食量,
會安心很多。
而埋食餵因為不知道食了多少,
而自己又沒有信心
忍不住在埋身之後都會補少少奶粉(大約1OZ)。

其實上網看過很多資料,
知道要多奶,就要不停埋身,
而且不要補奶粉,
但心裡總是不安.....................

而另一方面,因為有奶奶在夜上幫忙餵奶,
所以泵出來就可以爭取時間休息。

作息方面
小BB 自出院後,
其實都分到日夜,通常12點食完奶就會即訓,
到大約下次食奶時間就會自己起身(大叫),
或我們叫醒他食,
因為小BB 未滿月,所以一餐都不能少。


自小BB 出世之後,
整個家庭的生活都是環繞著小B而行,
連老公生日都忘記
真是大大的不對..............
甚至買了蛋糕打算與老公一起食,
誰知當天老公要加班都好晚,
無緣切蛋糕

希望下年再為老公好好慶祝生日!!!

十分CHOK 的樣子!



我認為小B睡覺的樣子最可愛!


好懷念初生的樣子,成日都會拎出來看


3 則留言:

  1. 佢個樣好斯文呀
    [版主回覆12/13/2012 11:57:06]係得個樣成日都郁手郁腳,
    而且我成日都話佢,夠個樣搵食,
    氹到老公同爺爺嫲嫲個勁開心

    回覆刪除
  2. BB瞓覺個post真係扭得好勁,成日驚佢會整親
    半埋身半泵都好呀,因為你唸住繼續餵的話,返工都要泵,畀BB習慣用樽係好事呢
    [版主回覆12/19/2012 16:29:00]其實一開始時,小B 係鐘意食樽多點,始終花O既氣力無甘多,
    不過,後來,餐餐都埋身後,我諗佢都習慣,仲好俾心機食..........
    小B都係一個大食仔,有得食就得

    回覆刪除
  3. 謙謙bb瞓到"s"形...
    我之前都係因為唔知妹豬食咗幾多,擔心佢唔夠,所以開始泵媽都生涯
    [版主回覆12/19/2012 16:27:07]講得岩,埋身真係唔知佢食幾多,
    我依家埋身,都諗緊之後返工要俾幾多佢食,
    唯有慢慢試下個份量.,......

    回覆刪除