2013年8月30日 星期五

Fatman begins!!

肥仔謙又出動la~~~~~~

今次我搵返謙謙細個o既衫,
唔著就唔岩著,
所以...............快點影相留念

而且老公作埋對白



Fatman:「今晚我要替月行動,警惡懲奸!!!


Fatman:「出動!」

Fatman:「最可惡嘅爸爸今晚冇出嚟搞事!?」


發現新嘢


最可惡嘅爸爸:「哦,俾我捉到你偷飲我罐汔水。」


收監




花絮

偷飲罐汔水好肉緊



快o的快o的放我出黎.....


甘就玩左一個晚上

6 則留言:

  1. 謙謙對肉腿好誘人呀,原來佢大脾果兩條事業線咁深咁長架
    最搞笑係張poster,正到爆

    回覆刪除
  2. 謙謙 FATMAN!!!

    張張相都好誘人呀~

    回覆刪除
  3. 今晚我要替月行動,警惡懲奸!!! <----fatman點解用左salamoon既對白既??

    回覆刪除