2013年8月10日 星期六

六日京板神之旅...............

本來...................個旅行是帶謙謙一齊去................
誰知...................去前,謙謙病了
結果,變成兩小口子的旅行,
帶不到謙謙一齊去,
初初都會不開心,
但去到,不用帶住bb,實在方便很很很很多......................

而且,比想像中帶bb 去大板的確不太方便
尤其是未懂行路的............
因為......................
1. 大阪的地鐵站很多沒有電梯
2. 而很多時,只有上有電梯輔助,但落就沒有
3. 景點上斜多,如︰清水寺,鳥居..............
4. 景點的道路很多時都是石路或沙路,不適合用bb車
5. 餐廳都比較狹窄,不方便bb,
如︰帶著bb,很難可以食到大阪燒,串燒等美食
6. 其中很重要的.....................帶住bb,很難有豐富的收獲


今次旅行的戰行品




先post 老公的靚相,再記下每天行程

第二天- 大阪城+四天王寺




第三天- 嵯峨野+ 伏見千本烏居





第四天- 奈良公園+ 清水寺+ 神戶大鐵人






第四天- 購物+ 京都




10 則留言:

  1. 龍哈仔日記!2013年8月10日 清晨7:38

    好多戰利品,D相超靚,用邊隻相機影的?
    [版主回覆08/11/2013 23:11:13]老公係用CANON 7d~

    回覆刪除
  2. 好靚加好毒,我原本打燒左唔帶BB去諗頭~現在比你講一講,我又好想放低佢~~
    [版主回覆08/11/2013 23:11:29]其實要睇下你去邊,如果要去大板,只行shopping mall 都ok,但要去景點,同食野就要有多o的預備

    回覆刪除
  3. 啲相真係好靚,你老公太掂..... 我好想去日本~~~~
    [版主回覆08/11/2013 23:15:34]等恩言大o的先一齊去~^^~

    回覆刪除
  4. D想真係好靚呀﹗或者係謙謙專登製造二人世界畀你哋﹗

    回覆刪除
  5. 羨慕死人, 不過我都要等埋豬脾先一齊去~~

    回覆刪除
  6. D 相好靚呀!!
    你所講嘅問題我都有考慮過
    所有要好好準備~

    回覆刪除
  7. 嘩嘩嘩! D 相好靚呀!
    帶BB 去旅行真係要準備好多野, 同埋如果佢識行會好好多, 我暫時未有帶 TareBaby 去旅行既打算, 短線2日既都可以考慮 (有諗過同埋我爸媽一齊去長隆睇動物同馬戲)~

    回覆刪除
  8. 我係facebook見到你老公d 相, 都覺得好正呀!!!!!

    回覆刪除
  9. 嘩, 兩口子去旅行好開心啊!! 不過謙謙bb係咪好返哂冇事啦??

    回覆刪除
  10. 你老公影啲相好靚啊
    見到你打大阪, 我又諗起我3月到呢家都仲未blog返大阪遊添..... 上次我都無帶大爺去啊, 不過下次會搵個hea啲既地方帶大爺一齊...

    回覆刪除