2014年8月12日 星期二

第二次兩日一夜露營

今次已是謙謙第二次去露營,
第一次在五月時,
天下沒有那麼熱,
而且那次是同教會的小朋友去,
有人幫忙帶營,起營,
又是黃昏才去,
所以輕鬆很多..........................


而今次挑戰大好多,
先要行一段45mins 行山路
之後去到沙灘起營,
天氣又熱
都不知道謙謙會不會發癲.........
不過......貪玩的媽媽不會放棄玩的機會
而且,又有朋友一起,
幫忙帶營,要帶的東西已經輕了很多..............

露營的地方是大浪西灣
超靚的地方,
我們星期五黃昏入去,
差不多沒有人,
成個沙灘包場,
超正!!!!!

這張是星期六走時拍下的,
已有很多遊艇,
但人不算多....
很藍的天空......


















勁喜歡玩沙






















成臉都是沙~><~
幸好一下水就可以洗乾淨.......



















朋友帶的超豪華家庭營,成個營共16kg,辛苦朋友拖入來........本來已是十二點多才睡,誰知5:45就有其他人起身看日出,謙謙一聽到人聲就醒(爸媽累得要死),.於是,就成了早起看日出的事,勁靚的日出...........

我想如果不是同朋友仔一齊去,其實好難自己一個家庭去............要拿的東西多,而且又重..............最重要是有伴可以同謙謙玩是很重要...........




8 則留言:

  1. 帶埋謙謙去, 好勁啊..!!我真係好佩服你地啊~~~
    好彩有埋朋友一齊幫輕下, 好好多....

    回覆刪除
  2. 好勁呀﹗帶埋謙謙去露營﹗雖然辛苦,但一家人一齊睇日出,都好sweet呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係辛苦啲,見謙謙有其他小朋友一齊玩,又覺得值得。。。( 有其他小朋友睇住,我可以hea下,wahaha)

      刪除
  3. 去西灣, 好勁啊你地, 仲要天氣咁熱...
    不過睇個咁靚既日出, 乜都底返晒呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣熱真係差啲,起碼謙謙訓得唔好,所以天氣涼啲,大人細佬舒服啲。。

      刪除
  4. 好正呀~ 謙謙有依D經驗好難得, 我估我地都無咩機會去~~ (我自己都無路過營呀)

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要身邊有家庭係外向形,就應該有機會試下。。。天氣涼啲,會去得好舒服,值得試下。。。希望秋天有機會再去下。。

      刪除