2014年8月7日 星期四

生了草的blog..................

上一篇blog 已是四月,
個blog 真是常被我忽略.................
之前的生活就是半職上班,半職湊謙謙,
時間就是需要盡用...........
到上個星期終於放暑假,
.....................

先講下謙謙的讀書,
見到周圍的bb 都開始要上n 班,
自己都有點心急,
但我好早之前已經「疊埋心水」讓謙謙做大b,
因為謙謙有很多方面的發展都比其他小朋友
慢可能只是少少,
不過,就因為細b,所以個「慢」就很明顯...........

而且,最重要的是.....謙謙的言語發展真的很慢
到了現在,已是21個月,
但發得出音的只有,爸,媽,車,
近來有了'拜拜拜拜',
雖然每個小朋友發展不一樣,
真的很慢.............=.=''''

我都打算等謙謙兩歲返母嬰院檢查時,
要跟進及找其他機構的訓練。
所以,更加肯定我要讓謙謙遲一年讀書.............

不過,正正打算讓謙謙下年先讀n 班,
先發現n 班好多都不收2012年大b,
所以希望近屋企的幼兒園收謙謙這個大b..........


在家影靚仔証件相...........

8 則留言:

  1. 謙謙咁乖咁可愛,一定大把幼兒園搶住收佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望做大b 真係會有人收,而且最緊要係適合佢。。。

      刪除
  2. 個個BB的發展都唔一樣, 只要用心去教, 佢地一定會健康快樂地成長架 :)

    回覆刪除
  3. 係,健康快樂係最重要嘅目標

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 對謙謙黎講會好好多。。。不過,我覺得因小朋友異而,因為有啲小朋友發展得快,就可以同同年齡嘅玩。相反,細b發展不夠快,差少少就差少少。。。而且謙謙言語發展慢,有機會涉及其他嘅發展遲緩,所以要睇定先。。。

      刪除