2011年5月10日 星期二

最重要的決定

就係起大家o既blog 睇到黑人&范范o既婚禮,


先認識到依對新人(唔好意思,我實在太少留意新聞),


已經覺得好甜蜜


拍拖十年先結婚,而且,婚禮的誓詞亦到好令我深刻:


黑人感性宣誓:「在我們交往的這10年中,感謝妳讓我感受到生命的美好,想起我們剛在一起的時候,就好像前幾天發生的事情,今天我要正式把妳娶回家,這是我10年來每一天、每一次做的夢,I love you forever。」



而剛剛又發現到佢地有上過康熙來了


3月16日~17日黑白配的結婚宣言(上)(下)


 


在節目最後係范范唱左首叫「最重要的決定」



超好聽,好喜歡當中的唱詞︰


我常在想應該再也找不到
任何人像你對我那麽好
好到我的家人也被照料
我的朋友還為你撐腰
你還是有一堆毛病改不掉
拗起來氣得??仙女都跳腳
可是人生完美的事太少
我們不能什麽都想要
你是我最重要的決定
我願意每天在你身邊蘇醒
就連吵架也很過癮不會冷冰
因為真愛沒有輸贏只有親密
我願意打破對未知的恐懼
就算流淚也能放晴將心比心
因為幸福沒有捷徑只有經營


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


因為依首歌實在太好聽,所以同大家分享
 


13 則留言:

  1. 我之前都睇完黑人既誓詞,好感動...
    首歌既歌詞都好正呀 !!<因為幸福沒有捷徑只有經營 >好認同依句呀!! yeah...謝謝你分享呀!!

    回覆刪除
  2. 見到佢地終於都有情人終成眷屬,我都眼濕濕,好感動:)

    回覆刪除
  3. 肥寶的刨冰機2011年5月11日 凌晨4:24

    因為幸福沒有捷徑只有經營
    說得很對!

    回覆刪除
  4. 真係覺得佢好幸福

    回覆刪除
  5. 我呢排個腦剩係識哼住呢首歌~~ 返返工同我同事講"死啦,我停唔到呀~~快d比第二首歌我哼下啦~~" 哈哈哈

    回覆刪除
  6. 我都覺得他們的誓詞很有意義,很特別。

    回覆刪除
  7. 哈哈!嚇親,我以為你真係有重要的決定呀!!

    回覆刪除
  8. Like!!!!
    歌詞好有意思呀!

    回覆刪除
  9. 佢地真係好sweet好幸福!!! 睇佢地婚禮都好感動呢.....首歌既歌詞好正....仲有范范之前寫左首<黑白配>都好好ga!!

    回覆刪除
  10. 佢地兩個真係好登對...  

    回覆刪除
  11. 佢地兩個真係好登對! 我聽到范范最重要的決定都好感動呀~

    回覆刪除
  12. 柏。拉。桃 。PPHEA2011年5月17日 晚上11:44

    我都係超級鐘意呢首歌,因為歌詞真係好感人呀!

    回覆刪除