2011年5月16日 星期一

講下unity stamp

其實我對stamp 無話只買出自某間公司


(當然有o的公司出o既stamp 特別喜歡)


所以,只要有自己喜歡圖案o既stamp 就會買返黎,


當然知道個間公司出o既stamp 質素麻麻,就會考慮考慮


近日就起blogger 個度認識左unity stamp o既牌子,


就上網搵下依個牌子出o既stamp,


發現有好多Stamps 都好靚!!


其中比較特別就係佢同一o的出paper pad o既公司合作,


出o既stamp 係同paper pad 一個系列,


如以下.........................


Echo park: life is good


Moments To Remember Un-Mounted Cling Red Rubber Stamp Kit


Cosmo Cricket: Togetherness


Togetherness Icons Un-Mounted Cling Red Rubber Stamp Kit


我都覺得幾好,因為collection kit o的stickers 用完一次就無,


如果有喜歡o既圖案而有stamp ,


就可以用多好好好好多次~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



所以,我就買了兩packs 返黎,


就發現原來個package 好麻麻,就係一個紙袋(上面個幅圖),


而且緊要係storage 唔好,o的stamp 用完都係就甘入返去,


o的stamps 互相壓住 


因為unity stamp 係唔平,所以對佢o既package 有o的失望


於是,我就試下放入cd 盒,但因為佢唔係clear stamp,


而係Un-Mounted Cling Red Rubber ,


所以有一定o既厚度,係放左入cd box 之後,


個box 係合唔埋~


於是,我就想起用stamping up's box,


不過,因為我買個兩sets 都好多stamps,


兩個stamping up's box 都唔夠放,


所以,細o既stamps最後都係無奈要入落cd box~


 


所以,大家買unity stamp個陣,


記得要考慮埋storage ,


搵定o的dvd box 將佢地收藏........................


 


4 則留言:

  1. 我未買過依個 Brand,, 不過望到佢個 Packing,, 真係有 d 失望呀!!! 係紙袋入面仲有無咩 Pack 住 d stamp 架?! @@
    [版主回覆05/18/2011 08:46:00]紙袋入面係無package,
    只係得stamp,雖然佢o的stamp 係靚,
    所以買個陣,真係要諗一諗點放佢地

    回覆刪除
  2. 個packing咁差........要收藏真係好麻煩
    [版主回覆05/18/2011 08:45:00]係丫,而且佢o的stamp 真係唔平,
    所以收到個陣都失望

    回覆刪除
  3. oh... really bad package. 我覺得佢d stamp好靚架, 但package咁唔好, 買之前真係要諗真d.

    回覆刪除
  4. 我都买过呢个brand既stamp,不过你唔讲我又唔觉个package有问题。经你提一提先发觉自己后知后觉

    回覆刪除