2011年5月19日 星期四

friend album

之前baby album 仲未完成,


只差封面,我就開始另一本album~


今次做o既都係8'x 8',


好記得初初做依個size都怕有點難做,


因為大左就係要諗多o的野點放,


但愈做就愈覺得大本係容易發揮~


另外,因為做album 有o的頁會差唔多,


所以,我都係分享我第一次做layout


 


因為老公整左水印,所以自己都係試下用,


而相中o既人都要唔見得人,所以打左格仔


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`


依頁我記得係睇左blogger 文迪☆做o既wedding album,


(個個post 已經privated,想睇記得叫blogger add 你丫),


其中佢用左cuttlebug die cut 整花花,


就突然記起slice machine 所送o既basic card 有好多花花圖案,


所以,要物盡其用,又整左好多花花



另一頁就係用Spellbinders完成,


依頁好colorful,係自己好喜愛的一頁



3 則留言:

  1. 我好鐘意第二頁上面d旗仔呀!!好得意呀!!
    haha..同埋見到我好鐘意個set stamp^^
     
    manchi係咪轉左新既水印呀??
    [版主回覆05/20/2011 19:51:00]我地都有同一set stamp 個水印係老公整, 佢教我click 一個制就可以整到水印, 所以就試下用

    回覆刪除
  2. 你都整了花花Album wow ~好靚,點都靚過我個張啊...
    因為d花花有不同款式 ~ 放在一起好sharp ,又多變化,等我都試下用slice machine 整d 花花先,我都好似有類似的花花圖案可以 選~

    回覆刪除
  3. Can u add me pls? I added u la^^

    回覆刪除