2011年6月5日 星期日

忙碌的五月

感覺上好似好耐無打過Blog,


有時好想打下關於結婚時的野,


但好似已經過左幾個月,


動力真係唔大................


於是,個blog 就好似變左DIY blog,


希望大家唔好介意!!


正正因為係分享自己DIY,


起忙碌的5月,真係無物作品同大家分享,


連星期六都要返工,diy 時間都無,


所以只有幾個作品完成!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


依張係送俾再婚的親戚,


第一次見證再婚家庭的延生,


感受良多,明明是明白事理的人,


但要同自己兒女講自己的再婚,都會變得好笨拙!


睇到佢的兒女的反應,桌上的不協調的感覺,


的確令人連桌上的美食不能好好品嘗,



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


送給521 samsam,多謝samsam 邀請,


你同你老公的心思令我好深刻,


到現在都會想起你地彼此整給對方的片段!


當自己去整人情封時,就是不想用信封包住,


所以在構思如何整時,都花好多時間諗一下,


點將人情+ 心意字句放埋一齊!


今次係整左 Criss Cross Card


入面加左個pocket 要黎放$$$$,


亦都第一次試下用ink 將o的花花上色,不過,效果麻麻!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


送給521 圓圓,多謝你唔介意我不請自來,


令我都可以見證你的婚禮!


並都對你婚禮上每一項細節,尤其DIY好深刻,


每一天都會望一望你即影即有超靚的folder



11 則留言:

  1. 雖然我未見到真身~ 但好多謝你呢份心思呀!!! 當初diy 只為滿足自己, 但見到大家嘅反應, 原來真係值得嫁!!

    回覆刪除
  2. 小魔怪媽媽-YEN2011年6月6日 凌晨2:17

    我想好開心係圓圓結婚當日見到你呀~

    回覆刪除
  3. 哦,結咗婚,個blog係時候轉型啦

    回覆刪除
  4. 你整D咭越黎越靚呀!!  朋友收到一定好開心呢~~ 呢份心意真係好難得架!!

    回覆刪除
  5. 結婚or diy野都好睇,繼續努力呀~ ^^

    回覆刪除
  6. hee...我都係由結婚blog變左diy blog...

    回覆刪除
  7. 你D CARD越來越多變化了。

    回覆刪除
  8. 好多謝你呀Manchi~真係好靚!多謝你老公都咁比面黎同我影相!哈哈!我都唔知老公做左段片!我好意外!

    回覆刪除
  9. 你呢個DIY BLOG都好吸引啊~~

    回覆刪除
  10. 最尾嗰兩張好靚呀!

    回覆刪除