2011年6月15日 星期三

card,card,card...........

近日多左o的時間,又可以share 下整左o既card~


不過,第一張係失敗之作


本身係打算整vintage card,好似下面幅圖甘,


但整黎整去都整唔到個感覺,


我實在要向大家多多學習點整vintage



結果..................................

整唔到vintage 效果,

就變成...........................................



完全無vintage 感覺



 


做法就係用cuttlebug o既doily folder 做embossing,


而圓形就係Spellbinder~Nestabilities - Circles


而上面o既花花就係用


Crafter's Workshop Templates+distress ink 整,


如果有上過amor worshop o既wedding album,就應該用過~


我用個個係Mini Daisy Cluster~(受惠於blogger 陳小草的團購^^)


 


同時,因為睇左 Bon.Zakka  DIY rosettes,於是,


又想整下花花,我就係睇以下youtube,


用唔同ms punch 去整花花,有唔同效果,gdgd!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


而另一張卡我就滿意好多^^



心心係自己畫再cut,而'just 4 you'就係stamp,


我相信如果係用ticket,個效果會仲好


而依張卡就係想講翹翹花,


我最喜歡依張的翹翹花


本身係用stamp,但我係無o的翹翹的stamp,


於是,又出動左新買的Plastic templates (Mini Capricious)



整出黎好滿意


不過,今次因為我無黑色o既distress ink,


所以係用普通ink,係難洗好多,


而且用O的plastic templates 就係令你成手都變色


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


後話︰


好喜歡睇大家o既作品家,


希望大家做出黎都會post 上blog 分享


13 則留言:

  1. 兩張咭都靚啊!~~~~
    可能第一張color較豐富所以你先覺得唔夠vintage啫~(純粹個人意見 )
    其實兩張都好好,同埋好like你俾埋個步驟講解,啱晒我這種初學者
    [版主回覆06/16/2011 08:10:00]多謝你丫 其實第一張o的圓形,
    我有試過用distress ink 整vintage feeling,
    但係整出黎好似唔match,於是,就拋棄左個o的圓,
    card 上面o的圓係再整過
    希望幫到你,我岩岩學整卡個陣,成日覺得o的人整卡好靚,
    但又唔知係用左o的咩材料,所以post出黎希望幫到大家
     

    回覆刪除
  2. 好靚呀~
    [版主回覆06/16/2011 23:16:00]thx!

    回覆刪除
  3. 兩張都好靚吖, 尤其喜愛第二張, 翹翹花好得. haa haa.
    [版主回覆06/16/2011 23:16:00]係丫,o的 翹翹花真係好靚!! 而且,個plastic template 可以自己就位, 方便o的,不過,就會整成手都係ink

    回覆刪除
  4. good trial呀!!!
    我都係成日想做vintage style既卡, 結果做完都唔夠vintage.... 我諗可能關紙既pattern同用色事... 我個人都係傾向d fancy, sharp既色... hahahah... 不過會繼續努力試, 希望有朝一日可以做到sweet but also vintage~~~
    [版主回覆06/16/2011 23:14:00]係丫係丫,小草, 我同你一樣,唔係好做到vintage 我地搵次試下用distress ink 整vintage feeling

    回覆刪除
  5. 第一張雖然唔係vintage, 不過都好靚呀
    [版主回覆06/16/2011 23:13:00]thx!

    回覆刪除
  6. manchi, 其實我有時都有用distress ink架...不過我覺得唔係用distress ink就得, 始終係多方面配合先做到vintage效果.... 例如pattern paper, stamps等... 我又係一開始比較少買呢類style既東東...依家買多左, 努力做緊本vintage but sweet既album...不過我估最後都係sweet多... 
    [版主回覆06/17/2011 08:12:00]嗯嗯,係丫,都係多方面配合先做到vintage效果,
    不過,我見distress ink 就甘用,都可以做到vintage background,
    都幾得意!
    你依家做緊album 丫?俾心機丫!期待你o既成品

    回覆刪除
  7. 兩張都好靚,有自己風格最靚啦!

    回覆刪除
  8. Scalloped Rosettes 好靚, 好特別呀!!

    回覆刪除
  9. 兩張都好靚呀! 第一張係透明卡嘛? 繼續加油!

    回覆刪除
  10. Manchi~ 2 張都好靚,, 鐘意鐘意..!!!
    [版主回覆06/23/2011 15:13:00]thx!!你都post 多o的作品,我都好期待~

    回覆刪除
  11. i love  Mini Capricious' stamp. 

    回覆刪除
  12. 原來用 唔同ms punch 去整花花, 係咁多變化架....好靚丫~

    回覆刪除
  13. 個翹翹花既線條真係好靚, 請教一下, 何謂翹翹的stamp?
    [版主回覆08/18/2011 20:18:00]翹翹的stamp--> 應該係 翹翹花既stamp

    回覆刪除