2011年6月22日 星期三

blue-themed card

近日見好多bloggers都迷上papertry,


亦都見到papertry 真係出左好多好靚o既stamps


我都不禁被佢迷住,所以我好努力刨papertry's blog,


見到papertry's stamps 整出黎o既卡真係好靚


最欣賞就係用1 set of papertry's stamps 就已經可以整到一張卡。


但由於,近日我的購買慾已經可以好好控制,


真係做唔到用stamps 整background


所以,只能用自己手上有o既野都做..................


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



依張就係用左超花的pattern paper+ 牛油紙,


牛油紙真係好好用,而且做左中和的作用~


牛油紙係用Spellbinder~Nestabilities~scallop circle


其他就用左唔同stamps,包括︰


1. just circles (unity stamp company)


2. Jillibean Soup (unity stamp company)


3. 唔記得(papertry) 



依張本身係睇一張由橙+綠+黃整成o既卡,


而下面花花個個位就係用stamps 整,真係超靚!


不過,我無整background's stamp,


只能用自己所擁有的工具做,包括


pattern paper,stamps: hampion stamp and penny black


Spellbinder~Nestabilities~oval


出黎都好sharp


 


11 則留言:

  1. Manchi,, 我想問下呢,, 你用牛油紙有無出現會好濕 OR "線" 既情況呀,, 我唔知係咪我張牛油紙唔得呢,,唔係好識掌握個技巧.. ><
    [版主回覆06/24/2011 08:51:00]其實我係起永信買牛油紙,
    個度有唔同gsm ,我買左 160g及220g ,
    可能比較厚,就無濕的情況~ "線" --> 有一面係"線" o的,另一面就好點~
     

    回覆刪除
  2. Manchi, 您好! 我依家計劃緊結婚呀~  見你個blog有好多結婚既資料...尤其係DIY既東西, 我都好有興趣呀! 可唔可以add我俾我參考下? TKS!!!
    [版主回覆06/24/2011 08:45:00]唔好意思,我係add o的有打blog o既bloggers,
    我見你個blog 無post,
    所以唔add 你~
    期待你能夠出blog 分享

    回覆刪除
  3. Manchi, 你話第二張咭係用stamps 整嘅? Amazing! 真係好靚! 請問係咩ink 上色架? 咁match 嘅 你唔講我以為係pattern paper.
    [版主回覆06/24/2011 10:10:00]第二張個個花係pattern paper,
    唔係ink,等我加返係用pattern paper 先~ 

    回覆刪除
  4. 嘩~~~好靚呀!!!收到既朋友會好開心呀!!

    回覆刪除
  5. i am so outdated, not heard about papertry, pls show me more, haha
    [版主回覆06/28/2011 22:16:00]我都係睇人地個blog 先認識依個牌子, papertry o的stamps 真係好靚!! 你個婚禮順利ma? 期待你出post~

    回覆刪除
  6. manchi, 用有限的資源, 做到你想做的野, 咁先係至叻呀!! 加油!

    回覆刪除
  7. papertrey 的stamp印出來真係好sharp!我都好鐘意用papertrey 的stamp,有時間一齊交流下!!!

    回覆刪除