2011年7月20日 星期三

書展2011

今次係關於書展,都係快O的出blog,


尋日我同老公聽完保險,就即時衝去書展,


原先計劃係今日去,但心血來潮o既我地就算只係行得2個鐘都照去


不過,今年書展無左夜場優惠($10),


即刻變相加價,貴


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


書展見到關於結婚野,


都係忍唔住post 出黎睇下係唔係大家心水,


學生勞作教材公司 (之前我係打

美芯美勞有限公司,因為佢地個連埋一齊,但好彩有人提我 

我起幾個館都見到佢o既存在,


包括兒童天地,青年人


佢地個檔真係好大,好多diy o既野都有,


如︰刻橡皮圖章,stamp,decourage,彩色豆豆..............


好似以下依pack 羊毛氈的diy 材料包,


我記得起taobao買都幾貴,


估唔到起書展有得賣,如果大家想整下戒指枕o既羊毛氈


真係可以考慮下.............



另外,起兒童天地個個館有文具買,真係平好多!


因為依段時間學緊點上色,


所以睇到有人示範用水彩,木顏色上色,


我都不禁睇左好耐,不過,我太少時間,如果唔係,


可以睇下個姊姊用唔同o既材料上色o既效果^^


如果大家對上色有興趣,真係預多o的時間睇下人地示範^^



我亦都有去到paperart,不過,因為stamps 都係做緊 20%off,


計落又唔係特別平,所以就無買到野


1 則留言: