2013年7月26日 星期五

認真上Playgroup 去..................

又偷懶了幾天,
個人一放假,就懶了
只看其他blog,自己就懶得打。

又剛剛的星期六就帶謙謙上playgroup
(說出來都有點奇怪
因為一直都打算謙謙一歲多才上playgroup,
但想不到八個多月就帶去上)

原因是︰
1. 原本是同朋友仔一帶去,
誰知很多人排隊,
結果朋友仔成了後補

2. 一直怕謙謙不會爬,
而作為媽媽的我深知爬對小朋友發展的重要
可以的話,都想謙謙經歷這個階段,
所以,很想找一些機會去刺激謙謙去爬的動機。

3. 暑假到,我多了時間同謙謙一起,
參加playgroup是多一個親子時間。

4. 我所參加的playgroup是協康會舉辦。
在工作上,接觸不少協康會的人,
都十分專業。對他們的服務很有信心

而今次謙謙參加的playgroup是以感知動作遊戲,為主
促進幼兒的感官肌能發展、動作協調、
小肌肉發展及社交適應能力


(因為上堂時姑娘已講明最後一堂才可拍照,
所以沒有相片與大家分享)

第一堂的內容

先分了兩組,頭10分鐘就去到感官室,
有千秋,彈床,網床,滑梯玩

後10分鐘就去到另一感官室,
內有不同的視覺,觸覺刺激

之後,就集合一起唱歌,
玩peek-a- boo,彩虹傘,沙鎚。

謙謙的表現
又是想不到謙謙表現十分合作
全程沒有扭計

很合作,
不過,近日因學懂向前傾,
所以當姑娘講解時,他就不停向前傾


其他同學
這個playgroup總共有6 個bbs,
陪同出席只可以一個家長。所以共有12個bbs及家長。

而其中四個bbs 就接近一歲,
而有另一個bb就是七個月大。

其實第一次參加playgroup未有感受好與不好,
不過,我見有個bb 曾經七個月大時參加,
而現在十一個月大再參加多次。

另外,又有一個bb就是哥哥曾經參加,
所以媽媽又帶弟弟來玩。

其餘有兩個就因同事的好評價而來。

的確,照看來,這個playgroup應該不錯,
所以先會有這些參加者。
而且報名當天,
我已早一個鐘排隊,
但都已經有十多人在前面(完全沒有想到
),
我想協康會的playgroup有一定的質素,
才會吸引人來排隊。

最後,都是要自己感受下才覺得好與不好



9 則留言:

  1. 言語治療師加英文教師Carley2013年7月26日 清晨7:18

    是呀!爬對小朋友的大腦發展很重要呢!個人認為約一歲的bb參加pg應以感官、大小肌肉等發展為主,呢個協康會的pg聽來十分適合呢!協康會當然是十分專業的機構,所以可以放心參加!bb再大小小你可以帶佢上下baby gym之類,做多d運動郁多d都係好的!

    回覆刪除
  2. 我同老公今日都帶左TareBaby 去上試堂, 然後乖乖奉獻2千個大洋啦~ (當中有$200 係按金)~
    [Tareworker回覆08/06/2013 11:40:21]TAREBABY 唔係去呢間試堂呀, 我地去左荃灣愉景新城小冬冬 littleton
    [BY回覆08/06/2013 11:31:28]你地都係上依間?
    [Tareworker回覆07/29/2013 13:14:34]我只係試左一間咋, 諗住完左呢8堂再上d 另一個類型既, target 都係揾番住o個區啦~
    [Mrs. Chu回覆07/29/2013 08:41:00]咁橋,我都係依個weekend去試堂同埋報左名上playgroup,希望揀定一間上,阿囡可以聽話啲

    回覆刪除
  3. 我之前上網都search過博康會,原來咁難報名架

    回覆刪除
  4. 好似幾好咁喎,不過如果依家至排,唔知要排到幾時

    回覆刪除
  5. 我都有想過去玩~不過未諗邊間~~要排隊架~><
    咩唔係比錢試玩咩???

    回覆刪除
  6. 聽落去幾好丫, 最緊要媽媽同bb都enjoy

    回覆刪除
  7. 好似幾好喎,不過真係好FULL

    回覆刪除
  8. 我好想一齊上呀

    回覆刪除
  9. 我之前都有睇過協康會D playgroup,但見未有報名時間同地點都唔就腳就放棄咗,聽你咁講又好似幾好咁喎

    回覆刪除