2014年4月28日 星期一

連戰迪士尼(一)

今次復活節假期節目好豐富,
放了十多日,
所以同謙謙周圍去..............
其中就第一次買了迪士尼的年票
帶謙謙去................
P.S. 如果我未有謙謙之前,
真的不捨得花錢去迪士尼...
對迪士尼不太大喜好,
不過,對於帶小朋友去行下,
迪士尼都算一個不錯的地方.............

4月25日
第一次單拖帶謙謙入園,
去完都覺得自己很厲害!!!
人不算多,
但每個設施都要排隊,
所以我都是行過就算...................

主要是灰熊山谷那裡逗留得最耐..
在那裡地板會有水柱出來,
謙謙覺得好得意,
所以由他自己玩.........


不過,除了要排隊的遊樂設施,
其實都不太多地方可以讓小朋友自己玩


不過,正正留在灰熊山谷,
竟可遇到Chip n dale 剛來,
即時沖去排隊影相.....yeah~~


超額完成,正!!!!!!

4 則留言:

  1. 一個人帶住謙謙去迪迪尼真係好堅呀!
    係咪冇推車呀? 而家我地都唔推車啦, 因為tarebaby成日都唔肯坐又要我抱喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有推車,因謙謙唔太肯行,如果唔推車,就要成日抱,
      抱c..我><

      刪除
  2. 我會揀早去, 基本上玩1.5個鐘就咩都玩哂了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如何真係玩,又真係唔多時間,而且早上去係少o的人.............
      yan,有機會,反正又住得近,搵個早上過黎同你食早餐~^^~

      刪除