2014年4月30日 星期三

連戰迪士尼(二)

4月28日

今次終於可以同朋友仔一齊去,
而且,今日再去,已經回返本
即時覺得買迪士尼的銀卡好抵!!!(好C9)

正正因為有朋友仔,
於是可以玩的設施可以多好多!!
而且,可以同謙謙有多些合照!


最重要人不多,
今次同謙謙玩了離莊園

巴斯光年星際歷險

其中玩轉轉彈簧狗時,謙謙有點怕,

成個人拉著我.........可能媽媽比較大膽,

甘快就讓謙謙玩..........~~^.^~~


上次同Chip n dale 影相,
想不到今次又有機會同胡迪合照!!wahaha~



今次有朋友仔一齊去,
於是就可以玩到飛越太空山,灰熊山極速礦車
灰熊山極速礦車比想像中好玩得多
好想快點有機會再去玩!

最後,還可以看米奇金獎音樂劇,
十分滿足!!!

5 則留言:

  1. hehe, 我地都係買銀卡, 真係好抵呀! 唔知有冇機會撞到呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要等六月先有多o的機會撞到,到六月中開始我返上午,甘下午就有多點機會帶謙謙去迪士尼

      刪除
  2. 迪士尼全年票... 真係好吸引呀!! 攪到我都心....痕

    回覆刪除
  3. 多左朋友仔去..你同himhim又多D合照LU~~~

    回覆刪除
  4. 你講到咁吸引,搞到我有D身痕想敗張銀卡返來添

    回覆刪除