2014年4月10日 星期四

巧虎(續)

上個星期開了十月號看,
十月號內容對於謙謙相對來說比較簡單
教你好,再見..........
這都是謙謙已經懂,只是未識「講」



其一部分是教小雞,
謙謙對於要掀起頁都十分興趣,
就算我同他說了一次,
他都會自己看了又看.........

這本書我都十分欣賞,
因為dvd 不會常常開給謙謙看,
但書可以經常同謙謙看..........


而今期有沖涼套裝

謙謙對新玩意當然是好奇,
玩過不停,送上謙謙的浴照.................






















看了兩個月的巧虎,
內容很充實,
只是媽媽對dvd 質素真心覺得好麻麻
因為dvd 內容應該是台灣做,普通話製造,
所以當要用廣東話配音時,
口形不合,而且唱歌也不岩音...........

因此,那時,我知道巧虎有台灣版及日本版,
尤其日本版質素好好多,
都有猶豫過買那一個版本.............

不過最後睇了bloggers" mama comments,
要學自理,用自己語言最好........
尤其謙謙還未懂說話,
不想又多一種語言影響他的言語發展..........

最後,就算媽媽的我不太喜歡dvd,
但其他的配件,書都好好,
當然用家的謙謙很喜歡...............




4 則留言:

  1. 我都見唔少媽媽話DVD配音唔OK,搞到我再一次十五十六ing...

    回覆刪除
    回覆
    1. 但唔計dvd(因為唔多睇),其他玩具同書都好好...............
      而且,謙謙成日都睇本書,所以我都覺得值得買~

      刪除
  2. 我都覺得佢配音係一個問題,有啲位真係唱出黎都覺得夾硬呀!
    謙謙都未講野嗎?咁識叫人嗎?肚B仲係操純正BB話咋,叫人都冇 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 配音--> 係大人先覺得有問題,用家係睇得好開心,一路睇,一路好開心甘叫=.=''

      謙謙當然未識講....................=.=''''
      不過,我想佢做大b,而我講o既野佢都明,有反應,
      所以我由佢自然發展!

      刪除