2014年3月4日 星期二

濕地公園

2014年1月4日

找下之前帶謙謙去了那裡的照片,
其中就是濕地公園。

回想濕地公園是很近屋企的公園,
但開了幾年,到現在才第一次去濕地公園,
真的有點那個......
不過,有些地方真的是有小朋友才會去得多............
如︰博物館,科學館...............
而且預見自己一年都會帶謙謙去幾次濕地公園,博物館................
我都辦理了全年証,
方便不用次次排隊買票.............

濕地公園全年証(家庭4人):$200
每次入場:$30

博物館全年証(家庭4人):$200 
- 好抵買!
(於有效期內無限次參觀下列7間博物館的展覽廳/館(部份專題展覽除外):
香港藝術館、香港歷史博物館、香港文化博物館、香港科學館、
香港太空館(何鴻燊天象廳節目除外)、香港海防博物館及孫中山紀念館。)

去相...............
15個月的謙謙








當天去濕地公園天氣好,
拍了不少靚相..................
而且濕地公園中的路很寬闊,
很適合需用bb 車的家庭!

不過,如果天氣再熱一點去的話,
可能會比較辛苦,
因為遮蔭位不多,
要曬住行的時間多.............

所以,濕地公園適宜天氣涼快的日子去................

9 則留言:

  1. 原來妳地住天水圍? 我住元朗架, 好近呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係住元朗,我曾經起元朗西鐵站見過你,不過怕羞.......無同你打招呼!

      刪除
    2. 唔駛怕醜呀, 下次叫我丫, 想同謙謙BB玩下呢~~

      刪除
  2. 我都一直plan緊幾時同燒腩仔去濕地公園玩呀,我覺得呢到影相真係好靚,只係一直都未夾到好天氣同時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你帶燒腩仔去o既,叫埋我一齊去~^^~

      刪除
  3. 現場好似冇咩人迫wow, 環境又清幽感覺好舒服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 濕地公園夠大,所以真係行得舒服!!

      刪除
  4. 好似好舒服咁,等我都plan吓未熱嘅時候同妹豬去行吓先

    回覆刪除
  5. 我自己好似去過兩次, 但係就未帶過tarebaby去, 都可以諗下呀~

    回覆刪除