2014年3月29日 星期六

初接觸巧虎

認識巧虎是近一個月的事,
是一班媽媽講起如何教導小朋友自理,
ps. 自理--> 我十分看重這部分,「自己事自己做」
就提起「巧虎」,
再加上bloggers mama 的介紹,
好快就決定要訂閱巧虎。

bloggers mama 的介紹:

mrs chu: 巧虎:資料篇


巧虎有分「寶寶版」及「幼幼版」,
「寶寶版」一歲就開始用,
而「幼幼版」就二歲可以開始用,
不過,謙謙正正16個月多,
猶豫了一段時間訂閱那一版,
後來,看到「寶寶版」的內容有些地方謙謙都未做到,
如: 洗臉,上廁所,用手擦乾.........(有點慚愧@@)
所以就訂了「寶寶版」。

終於收到2013年9 月至2014年3月,
雖然東西是買給謙謙,
但我好似收禮物這麼開心~^^~

謙謙勁好奇即時拿來看.......
當中仲見到小檬很很很可愛!!!


同謙謙一齊看完書後,
他自己就不停再重看,
所以這個時間買書很化算
因為謙謙是不停重看!!


而九月份就有個巧虎的手偶,
想不到謙謙勁喜歡!
不停要抱抱巧虎,
而當爸爸要去洗碗收埋巧虎時,
謙謙竟然大喊 =.='''

正正因為見謙謙這喜歡巧虎,
爸爸即時教謙謙say hi,
(謙謙每次見人都係識笑,
教了很耐揮手,
但都做不到-_-#)
教了幾次,謙謙已經學懂,
爸爸都覺得巧虎物有所值!

有時小朋友的喜好真的難以理解@@


今個星期完成九月號,
謙謙已經自發性拿巧虎書來看,
下星期會教10月號,
看完再同大家分享!

3 則留言:

  1. 謙謙咁叻叻,估唔到巧虎即刻教識謙謙say hi,勁呀!
    我比起你更慚愧,肚B咁大都係乜都唔識,本來我以為佢係唔做唔係唔識,尋日試下出街前叫佢指眼耳口鼻(出街同有野食最聽話),不過淨係識指鼻 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到巧虎即刻教識謙謙say hi--> 所以爸爸覺得多個工具可以教到謙謙,就覺得值得買!!

      眼耳口鼻--> 我都係依兩個星期密集式教,所以都識得指.....連 頭,手,腳都識!!! 令我好感動>.<~

      刪除
  2. 巧虎教小朋友真係有一手喎!!

    回覆刪除