2014年3月25日 星期二

謙謙最愛的。。。。書

謙謙對書的喜愛很專一
每次自己拿書看書,
來來去去都是那幾本。。。

大約一歲時喜歡
pop up book and big book,
這兩本都是上年書展買。
其中,the train 是一套幾本的。。。
還有big, many faces, the park。。。
都是不錯的書。


不過被謙謙寵幸的書都變得破爛
成日都要提他「温柔點

到謙謙大一點,就喜歡細本一點的書

右面那兩本是Oxford reading tree,
因為見謙謙成日都是看那幾本書,
所以淘了這套書,
400百大元有132本書, 
真的可以慢慢看。。。
現在大約讀了10本,
最愛just for mum 本書。。。

還有,謙謙還小時,不太與人玩耍。
所以特意買了the more we can together
同他一齊看,
現在好似多些動機觀察其他小朋友
和同其他小朋友玩。

最後,就是這本Press here 是謙謙近日的大愛

看得好肉緊,haha.......

因為中文書可以由圖書館借閱,
所以家中所買的都是英文書。
而且比起玩具,我想我更捨得買書。

所以大家有沒有好書推介?

6 則留言:

  1. 我都好鐘意買書俾個囝睇ga! 可否比買oxford tree的link我看看?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我起依度買: http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.gEvNnK&id=19943252051
      我見oxford tree有點讀版,
      不過,我多同謙謙一齊睇,所以就無買點讀版...

      刪除
  2. 成日覺得HIM HIM同豬脾D 動靜好似架, 身型又係~ KEKE

    回覆刪除
  3. 比起玩具,我想我更捨得買書 --> 好好呀!
    我地就買左oxford path教材, 所以主力俾小兄妹睇O.P.的書, 另外再加D oxford reading tree! ;)

    回覆刪除
  4. oxford tree好嗎? 我都想淘下

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有時間同bb 一齊睇,oxford tree 好好!!!
      因為我見謙謙都係要我同佢睇左先,之後佢先會自己拎黎睇~

      刪除