2014年3月14日 星期五

恐龍館一天遊

3月9日恐龍館一天遊

其實早起多個月前已經去了恐龍館朝聖一次,
但無奈那次是恐龍展剛開始,
勁多人!!
所以,拖到剛剛星期日才去~

恐龍館內有很多恐龍模型,
勁迫真..............
不過,謙謙還少,
其實是媽媽自己很喜歡看
每一個恐龍的簡介都要去看~
老公就負責影相!!
而謙謙就是陪看!

手工好好,
好迫真!!



不同品種的恐龍~




拍照時的謙謙都是這樣.......=.='''
就是沒有什麼表情~


 行完恐龍展,就行下科學館,
其中謙謙很喜歡這個投影器,
拍下來好似dancer ~>.<~




隨著謙謙成長,
認知能力更強,
希望多些機會帶謙謙周圍去.............

4 則留言:

  1. 你唔講我都差D唔記得blog添,我早你一個星期一都去咗呀﹗不過燒腩仔見到D恐龍有D驚,無謙謙玩得咁開心呀﹗

    回覆刪除
  2. 好正喎, 上次我地都只玩左科學館冇入恐龍館呀~~~

    回覆刪除
  3. 差啲以為謙謙去左夜場跳舞呀 XD
    星期日去多唔多人呀?我都想weekend去呢~

    回覆刪除
  4. 我都唔知有個恐龍展呀!科學館我細個都成人去!好岩小朋友睇呀!

    回覆刪除