2013年9月17日 星期二

好灰....................

.搬blog成個過程都是在家中進行,
而見到大家都是搬到blogger,
於是就跟住大隊...........

但我發現..............
我公司竟然開不到blogger
看不到大家的post,也留不到言,
好灰丫......嗚嗚.........

我公司的電腦太舊~><~
有什麼方法可以幫到我???

19 則留言:

  1. 用手機上Blogger? 佢有APPS,都幾方便呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唯有用依個方法先.......
      但都係鐘意用電腦打blog~><~

      刪除
  2. 唔好咁灰喇,用電話都好方便,快啲update下謙謙啲近況,好掛住佢 :D

    回覆刪除
  3. OH NO~~~無得用電腦打都幾唔方便
    不過你為左我地有得睇謙謙, 你習慣下用IPAD打啦..HAHAHAHA...辛苦你喇!!!XP

    回覆刪除
    回覆
    1. kaka,依家習慣中,你都多點俾我地見到大爺嘅可愛樣

      刪除
  4. 不如偷雞INSTALL GOOGLE CHROME?

    回覆刪除
    回覆
    1. 10 port, 我o係公司都有同樣情況, 都係install左chrome就ok~~

      刪除
    2. 唔係admin,install唔到,嗚

      刪除
    3. 試到第二次成功la!!!!
      好開心..........

      刪除
    4. 我都係喺公司上唔到,又係唔比install,你之後點上到架?唔係你留言,我啲唔知點搵你。我都覺得好麻煩!

      刪除
  5. btw, 妳依家留言要打驗證碼架, 去setting較下, 方便大家交流意見呀

    回覆刪除
  6. 我 都 唔 慣 用 blogger, 不 過 我 諗 慢 慢 會 慣 ~~謙 謙 最 近 點 呀 ?:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要慢慢先習慣,
      謙 謙仍然處於一個傻傻呆呆o既階段...........

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都係,唯有打好哂用HTML save住先。返屋企先再執相

      刪除