2013年9月19日 星期四

正正經經的証件相


話說龍媽媽要籌備報n班的資料,
其中很重要是有張靚靚的証件相
但想不到原來•••••
一張影得好的証件相要花成幾百大元
所以就決定自家制
出來效果不錯,都是老公功勞!


不過,老公影的過程不易,
要打燈,拿板,哄謙謙笑,
還有事後要執相,都要花些功夫!

做不來的,的確要花錢影!


6 則留言:

  1. 我地都試過, 不過真係太麻煩, 最後都係決定俾$$$出去影! :p

    回覆刪除
  2. 效果唔錯喎!我黎緊都唸住自己影呀,你最後一張係用PS整背景嗎?

    回覆刪除
  3. 我都自己影咗,用PS執個白底出來,但我係PS新手所以搞咗好耐先掂呀

    回覆刪除
  4. 我地係姨丈幫TAREBABY 影證件相嫁~ 仲影左好多趣怪表情添, 因為背景係白色, 所以我地冇再執啦, 你地整左個背景好靚呀!

    回覆刪除