2013年9月26日 星期四

令人興奮的粟米包

去到第四第五機,
當然要用下其他方法去整麵包,
令麵包軟熟點,
又可以保存耐一點



當見到麵包發到高時,好開心!


而且比之前軟熟得多,
6299都極讚^_^

其中,我參考了這位blogger的食譜,


只是將水變為粟米湯,
另加新鮮粟米,
全程用麵包機,
真的十分方便

6 則留言:

  1. 睇落好正呀,謙謙都有口福可以食到媽媽牌新鮮包包 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而係老公有口幅就真................
      反而因為我返得早,都無物機會食到~><~

      刪除
  2. 終於可以搵番Man Chi你啦~~~~~
    好彩你ADD我..如果唔係我真係要whats app尋blog~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. sasa,我見你有留言先可以搵返你~^^~

      刪除