2013年9月24日 星期二

天兔影響下之額外假期

9月23日

今次天兔颱風
令我有額外多日假期同謙謙一齊,
而且還要是難得的平日,
天氣又不太差,
所以即時想下帶謙謙去室內遊戲室玩!

第一次去室內遊戲室玩,
盡顯謙謙性格,就是:
呆,不動,只愛周圍望
而且酷愛波波
所以成程都拿著波波ˊ_>ˋ


波不離手.......

媽媽對我只坐不動看不過眼,
將我抱去另一個波波池坐.....


我繼續拿著波波坐車仔...


過了大半個鐘,
謙謙先肯周圍爬下.....





地點︰
荃灣廣場5樓kid carnival

雖然入場費都幾貴,
不過,的確是一個好地方去放電。
而且kid carnival提供平日月費,
如果每天去玩,都值得ka.............

10 則留言:

  1. 佢觀察緊其他小朋友點玩呀 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. kaka....................可能la~
      只係媽媽只睇到呆左o既謙謙

      刪除
  2. 睇完我都好想帶matthew去玩!!! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 依個場真係幾好,而且又近西鐵站.........
      一邊係BB 遊樂場,一邊岩O的大仔玩,我覺得適合matthew去丫......

      刪除
  3. 燒腩仔初初都係觀察形來㗎,試親新嘢都係阿呆,但試多幾次就會好hyper即時入戲㗎啦﹗

    回覆刪除
  4. 謙謙只係睇清楚周圍嘅環境至行動! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. =.='''''''''' 甘佢都真係要好多時間起度發呆,睇清楚,
      whaha~

      刪除
  5. 咁好嘅天兔咁早走都可以多日假期。依個場都幾大幾靚喎,謙謙咁鐘意波波,可以屋企整個私家波波池畀佢喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其中有朋友仔送左個波波池,
      只係屋企細,
      真係無物位放~><~

      刪除